Bali!

Det ar varmt och fint. Tyvarr ar det regnsasong har nu sa det ar mest bara varmt. Igar var det sol, blev brutlat brand, aj, aj.

Med tanke pa regnperioden som inte kommer sluta forens jag anda ska hem och en allt storre langtan efter en vit jul med nara och kara kan ni nog vanta mig i Sverige innan jul. Hur jag nu ska kunna skaka av mig mitt resesallskap.

Istallet for God morgon kommer @\
- Varfor maste jag ma sa javla illa?
- Har inte kunnat sova i natt, det ar sa varmt.
- Usch, vad kostigt, frukosten ar jatteacklig.

osv osv hela dagen. Har smitit ivag till internet nu, sjalv, sa skont. I morgon blir det en heldagsutflykt i Lovina Beach omradet, dar vi ar nu pa ett fint hotell.

Vill aka till Ubud och sen hem lagom till jul.

Stranden ar inte samma sak sjalv eller med resesallskap man inte far ut nagot av.

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva.

"hon kommer hem igen till juuuul..!" :)



är lite avis på dig som får uppleva bali. det har jag velat ända sedan jag såg masjävlar första gången ;)

2010-12-17 @ 11:40:36
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0