Mandag gor jag ingenting, ingenting, ingenting

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.

Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring.

Onsdag går jag ut och vankar.

Torsdag sitter jag i tankar.

Fredag gör jag vad jag vill.

Lördag stundar helgen till.

 

Idag gor jag salunda vad jag vill, fast det gor jag mest hela tiden. Ikvall ska vi fira Katarina som fyller ar, det gors pa Teaste from Heaven, med coctails till efterratt, kan bli bra.

 

Vill helst inte packa ihopp mina saker, men jag borjar langta efter beachen, solstolar och drinkar, sa det kanns vart.

I morgon aker jag alltsa till BKK och den 14e vidare till Bali, formodligen stannar jag tre veckor dar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0