Ubud

Igar kollade vi den lokala marknaden, tyvarr ar det mest skrap, som alla andra marknader jag sett under resan, men det ar ganska kul.
Pa kvallen sag vi en dansuppvisning, dar de gestaltade mycket av Balis historia, valdigt fint var det. Deras dansteknik ar sa haftig, minimal men valdigt dramatisk och effektfull.

Efter det at jag den godaste maten jag atit under resan, en fisk, perfekt grillad, fortfarande saftig med en spenatrora, grillad potatis och tomat-mango-salsa, alltsa hallelulja, vill ni ha bra fisk ar Bali stallet, har inte varit missnojd med en enda fisk har.

Idag har vi mest kollat i affarer som kydd mot regnet, kanns inte alls fel att slippa det.

Daremot kommer jag sakna all massage! Dagens var en traditionell massage, valdigt avslappnande och skon, endast 60 SEK for en timme, jo jag tackar.

Imorgon tar jag flyget till BKK och stannar dar en natt, sen klockan halv fem pa onsdag landar jag pa Landvetter, hall alla era tummer och tar for att det inte ska bli snostorm sa vi inte kan landa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hjärtat! Oavsett var du är, Lödöse eller på andra sidan jorden vill jag i alla fall önska dig en fantastiskt God Jul och ett Gott Nytt år!

Kramar Maria

2010-12-23 @ 15:52:27
URL: http://rockabillymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0