uppdate

det ar sa mycket jag vill saga, som att hon runt hornet fran starbucks saljer de mest fantastiska passionsshaken, ja lever pa den, fem om dan, var det inte sa?

Att staden vaknar till liv och ar som mest fantastisk klockan 7, ja, jag ska bli en morgonmanniska.

Om hur det ar att duscha med droppstallning och bara kunna torka sig pa tvattlappar

Om atmosfaren pa marknaden

Om problematiken kring vilken tp av massage jag ska ta idag.


Om saknaden till Elefantparken, om den fantasiska nauren, det harda arbetet, den underbara lunchbuffen och lyckan i elefanternas ogon, och skracken i den nya elefantens ogon.
Om alla som jobbade dar och vilket fantastiskt arbete de gjorde.

Men jag nojer mig med att det ar fint, templena ar fina och jag bir forvirrad over snoflingorna pa starbucksmuggar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0