Bye Bye Novemberslask

Huvudet snurrar av allt som ska med och vad har jag glömt och förlåt att jag inte haft fokus att prata med er, kommer ångra mig bittert när jag sitter och väntar på flyget i Berlin mellan 08-15 och då tänka en massa saker som jag skulle ha sagt/ gjort/ fixat, men what tha heck.
Har lyckats boka hemresa också, känns skönt att ha det betalt och fixat också, så den 5:e januari landar jag i Götet igen, gott. Sen väntar jobb.
Nu ska jag se Halv åtta hos mig och Ung och Bortskämd, innan det är dags att sova.
Bilen går 04.30 från oss. Yes!
(sen får det som är glömt vara glömt pch resten löser sig!)
Morfars kommentar: Herregud, ni pratar om Asienresor som att åka spårvagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0