Kata Beach

17 november Kata Beach

Vad samtal fran tva fina kan gora sa mycket. Har kannt mig riktigt ynklig och ensammen har. Efter en lang, lang flyg med lang, lang vantan och skrikande kolikbarn pa flyget maddejag sadar. och sa alla som pronglar pa en taxi och hotell gor att jag kanner mig lurad. Ett latt byte.

Oro i kroppen och turistmage, botat av internettid och tank, allt loser sig Vi fuckar livet, Andrea sa kom jag fram, utan att betala allt for mycket, till en skon sang och frasch toalett. (som jag iof egenhandigt fick laga men det ar en annan historia)

Efter Imodium, vattskeersattning och somn gick jag en tur och kan bara konstatera att det ar nog lika bra for er novemberslaskare dar hemma att internett ar sa langsamt att det inte funkar. Haha.

Jag gick en svang langs affarsstraken och sen satte jag mig med Allan (Hundraaringen som rymde ar en fantastisk bok) och njot av kvallsaktiviterna pa stranden, alla batar skulle upp.

I morgon flyttar jag till ett annat, lite billigare stalle pa Kata Beach och pa Lordag flyger jag till Chang Mai och pa Mandag borjar mitt aventyr i djungeln! Exiting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0