Sista dagen i Kata Beach

Igar trottnade jag pa att ata yoghurt och banan pa rummert (ar ju sa trakigt att ata sjalv ute!) sa jag haffade tag i tva killar i 20ars aldern som jag horde pratade om vart de skulle ata.

Mycket trevligt blev det, forst indiskt och en massa prat om resorna sen en liten barrunda.

Annars ar det mycket sol, harligt. Tog massage pa stranden i gar, det var fint!

Vantar nu pa min minibuss som ska ta mig till flygplatsen och sen vidare till elefantparken men ett litet stopp i Chinag  Mai, eller det ar sa jag hoppas for nu har elefantgrejjen borjat strula, men det blir som det blir. Annars tar jag forsta basta flyg/tag/buss mot Kambodja eller Laos och moter upp E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0